egtemaii74

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

بگذارید این پستاندار باشکوه آمریکای جنوبی ییلد فارمینگ شما را به اوج جدیدی برساند!
آلپاکا فایننس اولین پروتکل فارمینگ لوریچ است که بر بستر بایننس اسمارت چاین ساخته شده است. تیم آلپاکا یک پروژه عادلانه،بدون پیش فروش و سرمایه گذار را عرضه کرده است و این پروژه، پروژه ایست که توسط مردم ، برای مردم ساخته شده است.

در سال DeFi ها با ابتکار ارز کامپوند ، فارمینگ در اتریوم به روشی گسترده برای پروژه ها تبدیل شده است تا بتوانند نقدینگی خود را راه اندازی کنند و کاربران جدیدی به دست آورند. با این حال ، این اواخر ، افزایش هزینه های این روند سبب شده است عمده مردم از پس آن برنیایند. در حقیقت ، اتریوم به یک ارزی مخصوص نهنگ ها تبدیل شده است زیرا هزینه های کارمزد خیلی زیاد است!

در نتیجه، بایننس اسمارت چاین توانست محبوبیت زیادی تزد مردم پیدا کند.و در این اکوسیستم در حال ظهور ، این پروژه در برنامه های ارائه شده در بایننس اسمارت چاین نسبت به سایر پلتفرم ها مانند اتریوم شکافی را مشاهده کرد. به طور خاص ، یکی از بزرگترین شکاف های ممکن – یک پروتکل لوریچ(اهرمی) زنجیره ای بود!

بنابراین ، Alpaca Finance متولد شد ، و تلاش می کند از طریق فارمینگ لوریچ ارزش جامعه BSC را بالاتر ببرد.

توکن آلپاکا alpaka
آلپاکا یک پروژه راه اندازی عادلانه، بدون پیش فروش و بدون سرمایه گذار است.مشابه بسیاری از پروژه های راه اندازی عادلانه ، این تیم به شرکت کنندگان مختلفی که به راه اندازی مجدد اکوسیستم کمک می کنند ، پاداش خواهند داد. این تنها راه کسب توکن های ALPACA خواهد بود.

این تیم به زودی یک خزانه راه اندازی خواهد کرد که به اعضای انجمن امکان می دهد توکن های ALPACA خود را برای خرید xALPACA که در آن هر xALPACA برابر است با یک رای،استفاده کنند و به آنها امکان تصمیم گیری در مورد تصمیمات مهم این پروژه را می دهد.

در مرحله اولیه ، تصمیمات جامعه در اسنپشات گرفته می شود.

در نمودار دایره ای زیر نحوه توزیع توکن ها را مشاهده میکنید:

مشخصات کلی
زمان راه اندازی     6 مارس 2021
شبکه    بایننس اسمارت چین
تعداد کل توکن ها    188,000,000 ALPACA
استاندارد توکن     BEP 20
شبکه های ارتباطی
وبسایت    
Alpacafinance.org
تلگرام    جهت عضویت اینجا کلیک کنید
توییتر    جهت مشاهده اینجا کلیک کنید
دیسکورد    جهت مشاهده اینجا کلیک کنید
استیکینگ
فرصت های زیادی برای شرکت کنندگان در سهیم شدن در رشد اکوسیستم وجود دارد. این فرصت ها از زمان به زمان تغییر خواهد کرد. در حال حاضر، سه فرصت استیگینگ برای کاربران فراهم است:

توکن های ibBNB / ibBUSD
توکن ALPACA-BNB LP در پنکیک سواپ

  • mobail74 sara